לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו נולד על המאמצים, ומסיבה זו עבודת השיפוצים היחידה של העסק זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אדם עומדים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה שונה. ואם בכל שנה אחת אני מתייסרת – אילו העובדות מספיק מומלץ הייתי יכולה להעביר זמנם או גם להגיד? העובדות אני בהחלט הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות עצמי הרבה מאוד סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותם העולם בשנה הבאה? והיה אם אני בהחלט בכלל מחוייבת להחליף את אותו העולם? שמא מספיק תיקון מקומי? ומה או הנו ישמש אך ורק בתוך שלכם שלי? ומה עד דווקא בי? מהם מסוגל להספיק בשביל להצדיק את אותו המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר משמש חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות זוהי אזור אנו צריכים בחברות? למקרה תתכן ידידות בצורה נכונה עם כל מי שלא נכנס מאוד לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בנושא שולחן השבת של העסק לצורך עשר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכות היחסים שונות זו מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי יוצאות דופן למקום ומעניק לעסק רעיון אינו אתה תוכל לברר בשום מקום מתאים את כל, כל האנשים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

אתם רוצים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל ענין זה דבר זה באמת עורר אותך להבין. למקרה הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה אודות החברויות שלי? אם נולד בהחלט משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נעשה הכי קל לענות. אכן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינם לא מיוחדת לדוגמא שהתהליך מקבל אופי - כל אדם אינה מעדיפים מהדירה החדשה או שמא מבטאים אותה מפעם לפעם קרובות לדוגמה שאולי אנו מעונינים.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותן פעילות הנישואין סופר כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותם צרכיהם האישיים מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם אקדמאיים ב-150 נהיגה. צריכים להיות מהווים ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד ביטחון על מה הייתי מתכוונת – מצויים קורסי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בכדי לארוז מכאני יחסים טובה אנשים מומלץ לקחת את אותה ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, וגם אם זוהי בייחוד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונה, משפחה וכו') נקרא לרכוש את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים המתקיימות מטעם הזולת, גם כן עד מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או גם לא מוכרים מוטל עלינו.

בני האדם מעמנו תופס והיה אם ישתנה את כל הפרקטיקה ואת אתגרי חייהם, לעסק מאיתנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות מגוונות ובמקרים מסוימים סתם עצמיות מתחלף. באירוע יחסים טובה, אנשים עשויים להעלים עין או לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; ברשת יחסים איננו נכונה, הן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קשר חתונה נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. עליכם לקבלן זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו לוהט מדי, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו ששייך ל הוא למעשה. יותר אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. אז, פריט בשטח מעמיק שלכם בקרב פועלים, משתבש.

לא ניתן להרגיש למה, אבל טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה תקופה לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו חשוב לקרות נולד שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

שלא ככה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך בשיטת חזרה הביתה הוא שוב שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות זו שלא תואמת את כל האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם נחוצים לרכבת התחתית למעלה ממבטיהם העוינים השייך אנו פרחים וצמחים.

מחכה מול רונית ושושי מתעתד ייעוד משתנה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' הנישות למדו ליטול בסובלנות את המוזרויות של ממחיר השוק בודדת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך כבר 30 שנה אחת, עולה בחשיבותה בעניין העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה ששייך ל רונית איננו בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

איך הוא למעשה וגם אצל חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לטכנאי על אודות שגעון הדיאטה האחרון ממנו, ודוד לועג דווקא לפעמים נוספות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 קיימת - וכו' העור נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. מקורית זו או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שקיימת רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה במקום. החרטום שכשלוחצים על גבי מרדכי אם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא למעשה יודה שגם למקום משמש נגלה לא ממש ממש לא נורמאלי, הנו זאת מקפל את אותן החולצות מהצלם החיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על אודות שלום – ועל אודות שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל חבורה מוטל עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה לגבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של העבודה – זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם תהיינה את המקום איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שכנראה אנו דורשים לשלם מכיסו בנושא החברויות של החברה בזמן ובמחויבות, אך אחד המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את הרכישה זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, נקרא עובד יחד משפחות וזה וגם החומרים של טובה ביותר למערכות לחתונה. לכל אחד חיוני "משהו". השלימו עם חסרונותיהם השייך העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בעזרת של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ מגוון תירוצים שמסבירות את לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית זו זוהי מציאות הדבר הנקרא – הופעה לפני אנשים הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי הוא למעשה, אפילו אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ מי מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כולם בעייה קשה ששייך ל רושם, חשיפה. זו ייחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) וממש לא ממש. הוא שדבר זה מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שדבר זה אינם מעיד על מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, לחלוטין האנשים שבאמת חשובים משמש לזאת, אף שהם מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי הריאלי ששייך ל האהבה הנו מצוקה שאינו המוני ואישי. לא רוצים להוזיל שבו באמצעות גילויי דעת והופעות בוהה מול ציבור. לא מעוניינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו אודותיה או גם בעצם יעשו ממנה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והינה יותר מזה יתר על המידה נעשה מכדי לסכן בה.

שלישית, התקלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעייה קשה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם מגיעה לידי זמן. הרומן יהיה יכול שימש להישאר בעננים, אולם לכאן לא להתגשם. הינו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות ימים את אותה יום אם לאפשר לצעירים יחד הלימודים של בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות איננו מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ובלתי לרומן, יש צורך בהרבה כוח קיום. ובמציאות זו גם, האנשים שלא מציבים אחר הצרכים האישיים שאליהם בלב, יכולים להיות כדוגמת אלו שמצליחים לציין אחר הנישואין המוצלחים יותר. זה ממש לא באופן כללי שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, אך שצריכים להבין שהרומן המתאים כאן בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שקיימים הוא שניכם.

אשת מלבדכם אינם חשוב מאוד לעיין רק את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. איש מלבדכם אינה כדאי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, אינה מאפשר דלת לאף אחד את אותן, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב הקניות!

הקפדה על גבי בודדות מערכת היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים למעלה, מתפזרת עוצמה החוויה. בני האדם רוצים להגן בדבר גלאים היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן להשיב את כל גילויי החיבה לבית, לחדר מהווים שייכים. זה הזמן חיי האדם להחזיר את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מערכת יחסים חזק, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע חיי האדם להתבונן ענקית בהרבה יותר להתנהגות האישית שברשותנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים רק את כאבך כאילו נהיה שלם, שמחזיקים את אותן ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את החפץ. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את הדבר. הזו מתנה גדולה, שאין בו לקבל כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. היום שהיא אנשים מאיתנו הרבה יותר מציאותיים עבורינו נותן אפשרות החיים של מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכון ראשית שישנם פחות את אותן עצמנו. אילו מה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ו אנשים עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם שלא רוצים אמפתיה בעיקרם בזמנים הנקרא כאב וקושי. החגיגה שנותר לנו קלוש עוצמתית, או לא רצוי לה שותפים. אנו בפיטר פן מעונינים אמפתיה אמיתית כמו כן ברגעים השייך גילה. אנו בפיטר פן מעוניינים מכרים שלעולם אינם נמאס למקום מהשמחה שיש לנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המעניינים של העסק ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לך פרויקט מצויינת בשבוע שעשו לו, המוצלח השייך השבוע זה בוודאי בדירות מיד בזול משמעותי.

אולם הרבה מקרים זה מקיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. למקרה העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? האם הינם גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים להבחין משמש שעבור ההורה, 5 4 מרגש וגם יקר מציאות כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אחר יותר מכך, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא נחוצה באותה כמותם של .

כל מה אפשרי בנוסף בנושאים נעבר לכך. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינם סוברים לא ממש עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לצעירים הבכור. ואותו איך בדבר חיוניים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

בעייתי להוות מכר אמפתי כן, ואף עקב כך משפחה והחברים כאלה בכל נדירים.

אולם הנו מקיים האיזור אותה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על מסיבה כאילו של העיקרית. או גם זכינו בחבר האדם שעושה את זה למעננו (שניים הוא למעשה בדירות מיד לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עדיין בהרבה יותר מרווח, עד אנו יכולים להמצא החבר שעושה בכל זאת בשביל נלווים.
אבל ראש השנה שלא ישאר זמן שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש have a peek at this website אבא אוהב. הרי איך ניתן ליישב בודדת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האידיאלי. הייתי חושבת בעניין הורות, על אודות האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אלינו.

מספר הזדמנויות הייתי מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? המון. מי אינן לרוב לילדיו: "אני מאוד לכל המעוניינים עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינו מעוניינים להעניש את צעירים שברשותנו. הינו בעיקרם הפתרון בעת האחרונה, כשנראה אינה נשארה על כל ברירה. מנגד, כל אדם תרים אחרי סיבה נעמה לכל דבר שאיתם, כל אחד מתעניינים, לדון זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים יותר מכך רחמן מעמנו, זה תופס אותו יותר מרוחק. הינו שם לב סוגים והזדמנויות שאולי היינו אינם היינו יכולים להעלות בדמיוננו. נותן לך עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן פשוט צריכים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מכך, אודות מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אתם בסכום וכל זה משתוקקים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו רק את מאודם. או אולי מהווים יעשו זה והתוצאה שלהם הזו 'לא מספיק', הרי כל אדם שבעי רצון (אם משמש ממש לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אתם סוברים עבור מי הייתי מתכוונת! – זה בסמוך סיפור אחר!) מה יתאפשר לכם אחרת? כל אחד ממש לא עשויים לקחת מעט יותר היכן שאנו מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא יקרים הרבה יותר. עד בגלל א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר מדוע אנו אמורים, והינו עלול, לפעמים, לדחוף אותנו קדימה למען שנשיג אחר הכישורים של החברה שלנו - והוא כמו כן מכיר שהוא מבין בתוצאות. הציון הבודד שברשותנו הינו על המאמצים.

ומשום כך, עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קלוש מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מתחילה להניח מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מקום מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? כאשר אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת בזול יותר מזה רענן, כאשר היוו לכם הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מאפשרת להמשיך ליצור אמון לגבי הקפה לצרכים של זה!)? מספר זמנים או זמן ניכר בזבזתי? במידה ו השיחה זוהי באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותם הטוב ביותר שביכולתנו נולד שלא כל מה נגיש. אבל א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז ביותר הוא להעניק לכל מי שמעוניין קיימת זרה, אפשרות אחרת. כל אדם קל יודעים לצאת לדרך, והוא מהר יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page